Όμορφη, βιώσιμη και ηθική. Έτσι χαρακτηρίζουν την αληθινή
γούνα οίκοι όπως οι Carolina Herrera, Fendi και Oscar de la Renta σε
διαφημιστικό αφιέρωμα που δημοσιεύτηκε σε πρόσφατο τεύχος της αμερικανικής
Vogue.
Στις σελίδες του ισχυρού glossy περιοδικού εξηγούν ότι μια πραγματική
γούνα κρατάει αιώνες, περνώντας από γενιά σε γενιά, δεν μολύνει τις θάλασσες
(σε αντίθεση, όπως υποστηρίζουν, με τις συνθετικές, οι οποίες δεν είναι
βιοδιασπώμενες και περιέχουν πολλά χημικά στοιχεία) και αντιπροσωπεύει τη
σημερινή έκδοση ενός «υπεύθυνου chic». Γιατί όμως οίκοι που χρησιμοποιούν
αληθινή γούνα στις συλλογές τους αισθάνονται τώρα την ανάγκη να αναπτύξουν μια
τέτοια είδους καμπάνια;