Την επίτευξη συμφωνίας με τη ΔΕΗ για την οριστική επίλυση του θέματος που είχε ανακύψει με την καθυστερημένη απόδοση παλαιότερων λογαριασμών ρεύματος,
ανακοίνωσαν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.
Όπως σημειώνουν, η συμφωνία προβλέπει την άμεση ενημέρωση και τον συμψηφισμό τυχόν υπολοίπων που εμφανίζονται σε λογαριασμούς ρεύματος πελατών της ΔΕΗ Α.Ε που είχαν εξοφληθεί μέσω των ΕΛΤΑ έως και τον Ιούλιο του 2018, διασφαλίζοντας αφενός ότι δεν προκύπτει καμία επιπλέον επιβάρυνση για τους καταναλωτές και αφετέρου ότι διατηρείται και στην περίπτωση αυτή η έκπτωση συνέπειας του 15% που λαμβάνουν, εφόσον εξόφλησαν εμπρόθεσμα το λογαριασμό τους.
Τα ΕΛΤΑ επισημαίνουν ότι από τον Αύγουστο του 2018, αποδίδουν στη ΔΕΗ τα χρήματα που εισπράττουν από τους λογαριασμούς ρεύματος την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Κατ' αυτό τον τρόπο, δίνεται μία ολοκληρωμένη λύση, καθώς εξοφλούνται όλοι οι λογαριασμοί που εμφανίζονταν χρεωστικοί και επιπλέον διασφαλίζεται ότι δεν θα υπάρξει στο μέλλον παρόμοιο ζήτημα.
«Στο πλαίσιο αυτό, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη διοίκηση της ΔΕΗ Α.Ε για τη συνεισφορά της στην οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού, αλλά και για τη μακροχρόνια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και συνεργασίας που έχει οικοδομηθεί μεταξύ των δύο εταιρειών.
Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι πρόσφατα, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ανέλαβαν, για μία ακόμη φορά, μέσω διαγωνισμού, το έργο «Παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών περισυλλογής, διαλογής, διακίνησης ταχυδρομικών αποστολών την ΔΕΗ Α.Ε. σε όλη την επικράτεια» για ένα συν ένα χρόνο. Αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες και την αναστάτωση που προκάλεσε στους πελάτες μας το ζήτημα που αντιμετωπίσαμε τη δεδομένη χρονική στιγμή, θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για την καθυστέρηση που σημειώθηκε στην ολοκλήρωση της διαδικασίας και να εκφράσουμε τη λύπη μας γι' αυτό», αναφέρουν τα ΕΛΤA σε ανακοίνωσή τους.
Με αφορμή την υπογραφή της συμφωνίας, ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ Ηλίας Αθανασίου δήλωσε: «Από το Σεπτέμβριο που αναλάβαμε τη Διοίκηση των ΕΛΤΑ εργαστήκαμε συστηματικά, σε συνεργασία με τη Διοίκηση της ΔΕΗ Α.Ε, για την επίλυση του θέματος εξόφλησης των λογαριασμών ρεύματος των πελατών μας. Η εμπιστοσύνη τους άλλωστε αποτελεί για εμάς, διαχρονικά, το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας και τη μεγάλη μας κληρονομιά. Στο πλαίσιο αυτό, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε, με συνέπεια και σοβαρότητα, να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, όπως άλλωστε κάνουμε για περισσότερο από 190 χρόνια».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ