Με τα περιστατικά πνιγμών και ατυχημάτων στις πισίνες ξενοδοχείων να πρωταγωνιστούν, δυστυχώς, και φέτος στην καθημερινή επικαιρότητα, μια ελληνική εταιρεία startup στον τομέα
της ασφάλειας προτείνει μια ολοκληρωμένη λύση απομακρυσμένης φύλαξης της περιμέτρου της πισίνας, ή αλλιώς «e-lifeguard».Πρόκειται για την εταιρεία "Pylis", η οποία χρησιμοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία, παρέχει καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες σεκιούριτι και θυρωρών αντικαθιστώντας ή συμπληρώνοντας τη φυσική παρουσία προσωπικού ασφαλείας. Σύμφωνα με τον συνιδρυτή της εταιρείας κ. Βασιλάκη, η "Pylis" σε συνεργασία με τον καναδικό κολοσσό σε λογισμικό ασφαλείας, Genetec, ψηφιοποιούν στην Ελλάδα υπηρεσίες ασφάλειας, προσφέροντας αποτελεσματικότερο επίπεδο υπηρεσιών με ταυτόχρονη μείωση των δαπανών ασφαλείας έως και 70%. «Γνωρίζατε ότι, κατά μέσο όρο, οι φύλακες ασφαλείας είναι "αδρανείς" πάνω από το 50-80% του χρόνο εργασίας τους; Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Pylis, παρέχουν άμεση εξυπηρέτηση για τους πελάτες μας, όποτε χρειάζεται», λέει ο κ. Βασιλάκης.
«Μόλις ενήλικας ή παιδί βρεθεί στην περίμετρο της πισίνας, εκτός επιτρεπόμενου ωραρίου χρήσης της, τότε ηχεί προειδοποιητικό μήνυμα, σε μία ή περισσότερες γλώσσες. Αν ο επισκέπτης δεν συμμορφωθεί στις οδηγίες και κάνει χρήση της πισίνας, οι χειριστές μας ειδοποιούν τον υπεύθυνο ασφαλείας του συγκροτήματος, ή σε περίπτωση ανάγκης παροχής πρώτων βοηθειών, ειδοποιείται αμέσως το ΕΚΑΒ. Με εφαρμογή τεχνολογίας αιχμής, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μπορούν να προστατεύσουν τους επισκέπτες τους αποτελεσματικά, ειδικά τις βραδινές ώρες που οι πισίνες είναι αφύλακτες και το προσωπικό του ξενοδοχείου μειώνεται», συμπληρώνει ο κ. Βασιλάκης.
Πηγή: iefimerida.gr