Αν έχετε ήδη αγοράσει καμιά 100 ρολά χαρτί υγείας τότε προφανώς το IQ σας δεν είναι και τόσο ζηλευτό
Είστε από αυτούς που πανικοβλήθηκαν με το κορονοϊό και έτρεξαν αμέσως να αγοράσουν χαρτί τουαλέτας ; Έχετε αποθηκεύσει μία στίβα από πακέτα και αγωνιάτε μήπως και σας τελειώσει; Έχουμε την λύση.
Δε θα ήταν τρομερό να σας τελειώσει το χαρτί τουαλέτας παρόλο που τρέξατε πρώτοι στα super market και έχετε αγοράσει τουλάχιστον 50 ρολά; Μην ανησυχείτε άδικα. Οι δαιμόνιοι αρθρογράφοι του iGuru έψαξαν σε όλο το διαδίκτυο και σας φέρουν την ιστοσελίδα που θα σας λύσει τα χέρια. Θα σας πει για πόσο καιρό θα κρατήσει το χαρτί τουαλέτας που έχετε αποθηκεύσει στο σπίτι σας.
Δεν έχετε λοιπόν παρά να μπείτε στο howmuchtoiletpaper.com όπου με επιστημονικές μεθόδους θα σας υπολογίσει πόσες φορές μπορείτε να επισκεφτείτε το αγαπημένο σας μέρος χωρίς το άγχος αναζήτησης κατάλληλου χαρτιού.
Και αν έχετε ήδη αγοράσει καμιά 100 ρολά χαρτί υγείας τότε προφανώς το IQ σας δεν είναι και τόσο ζηλευτό, γιαυτό και η ιστοσελίδα howmuchtoiletpaper φρόντισε να γίνει σχετικά απλή στην χρήση της. Βάζετε τον αριθμό των ρολών που με απαράμιλλη καταναλωτική ταχύτητα καταφέρατε να αγοράσετε πριν εξαντληθεί, καθώς και τον αριθμό των ημερήσιων επισκέψεων σας στην τουαλέτα και θα δείτε για πόσες συνολικά ημέρες είστε εξασφαλισμένος (η).
Για παράδειγμα, τα 10 ρολά που σας έχουν απομείνει, με τρεις επισκέψεις την ημέρα (τα νούμερα είναι προεπιλεγμένα από την ιστοσελίδα, όταν την επισκέπτεστε για πρώτη φορά) ισούται με 53 ημέρες. Μια χαρά για ένα άτομο αλλά αν είστε παραπάνω; Μήπως πρέπει να τρέξετε να αγοράσετε κι’άλλα ρολά;
Για τους πιο ψαγμένους υπάρχουν και προχωρημένες επιλογές, ώστε να δώσετε πιο λεπτομερείς μετρήσεις, όπως τον αριθμό των ατόμων στο σπίτι, τον αριθμό των κομματιών που περιέχονται στο ρολό, το αριθμό των φύλλων που περιέχονται σε κάθε κομμάτι, τις ημέρες της καραντίνας που υπολογίζετε ότι θα μείνει η πόλη σας κλπ. Το αποτέλεσμα θα είναι σαφώς πιο επιστημονικό και ειδικά εστιασμένο για την προσωπικότητά σας.
Για την ιστορία, το site δημιουργήθηκε από δύο κατοίκους του Ηνωμένου Βασιλείου, τον Ben Sassoon και τον Sam Harris, οι οποίοι το έφτιαξαν με αρκετό χιούμορ. Αλλά γρήγορα είδε μεγάλη επισκεψιμότητα, με περίπου 2 εκατομμύρια κλικς σε μόλις τέσσερις ημέρες.
ΠΗΓΗ