Ειδική ψηφιακή πλατφόρμα για την καταγραφή αιτημάτων των πολιτών και δωρεάν WiFi σε κοινόχρηστους δημοτικούς χώρους
Σε πλήρη ανάπτυξη και λειτουργία βρίσκεται ειδική ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Καστοριάς, που δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να υποβάλλουν αναφορές και αιτήματα καθημερινότητας και άλλων υπηρεσιακών θεμάτων, μέσα από 9 βασικές κατηγορίες και 70 υποκατηγορίες, ενώ στη συνέχεια μπορούν να παρακολουθούν και να ειδοποιούνται για την εξέλιξη του αιτήματος.
Η διαδικασία γίνεται, είτε μέσω της εφαρμογής Kastoria MyCity App από κινητό τηλέφωνο, είτε μέσω της ιστοσελίδας https://aitimata.kastoria.gov.gr με 4 απλά βήματα, ενώ υπάρχουν και οδηγίες:
• εγγραφή-είσοδος
• επιλογή κατηγορίας αιτήματος/αναφοράς
• προσθήκη φωτογραφίας και στοιχείων τοποθεσίας
• αποστολή
Όλα τα αιτήματα παίρνουν έναν ηλεκτρονικό αριθμό πρωτόκολλου και παραλαμβάνονται αυτόματα από το αντίστοιχο Τμήμα της αρμόδιας Διεύθυνσης, όπου υπάρχει εκπαιδευμένο προσωπικό του Δήμου Καστοριάς.
Για όσους αδυνατούν να έχουν πρόσβαση σε κινητό ή υπολογιστή, υπάρχει η δυνατότητα, είτε τηλεφωνικά στο 246 73 51 100, είτε με φυσική παρουσία στον χώρο υποδοχής του Δημαρχείου, να τεθεί το αίτημα, το οποίο καταγράφεται και ακολουθεί την ίδια διαδικασία.
Παράλληλα, ο Δήμος Καστοριάς, εγκατέστησε 10 σημεία ασύρματης πρόσβασης διαδικτύου (WiFi), για να παρέχουν δωρεάν σε πολίτες και επισκέπτες, γρήγορη και σταθερή πρόσβαση στο διαδίκτυο, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας “Κοινωνία Gigabit, 2025” και μέσω του ευρωπαϊκού προγράμματος WiFi4EU για την ανάπτυξη δικτύων. Οι χώροι που καλύπτονται από τα σημεία αυτά είναι:
• αρχή βόρειας παραλίας
• πλατεία Μακεδονομάχων
• πλατεία Βαν Φλιτ
• χώρος μπροστά από το Δημαρχείο
• πάρκο ψυχαγωγίας περιοχής Άγιου Νικάνορα-Χλόη
ενώ υπάρχει πρόβλεψη για μελλοντική επέκταση του δικτύου και σε άλλους δημόσιους δημοτικούς χώρους.
Όπως σημείωσε ο Δήμαρχος Καστοριάς, Γιάννης Κορεντσίδης, σε πρόσφατες δηλώσεις του, η νέα δημοτική αρχή, από την πρώτη μέρα που ανέλαβε τα καθήκοντά της, παραμένει πιστή στον προεκλογικό της λόγο και τους στόχους που έχει θέσει, βάση συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος.
Τις “πρώτες μέρες” δόθηκε η μάχη για την φροντίδα της καθημερινότητας, η οποία βρίσκεται σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο. Παράλληλα έγινε η προετοιμασία και η οργάνωση της εορταστικής περιόδου με έναν ολόκληρο μήνα δράσεων και εκδηλώσεων, που είχε τεράστια απήχηση και επιτυχία, ενώ το 2020 έχει χαρακτηριστεί ως έτος Διοικητικής Αναδιάρθρωσης για έναν σύγχρονο, ευέλικτο και λειτουργικό Δήμο.
Παρ’ όλες τις πρωτόγνωρες δυσκολίες που έφερε η αναπάντεχη πανδημία, ο Δήμος Καστοριάς προχωρά με σταθερά και αποφασιστικά και βήματα στη συγκρότηση όλων των Δομών του, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη χρήση των νέων τεχνολογιών και αναπτύσσοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό που θέλει και ζητά επιτακτικά η εποχή μας.
Με λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερη καθημερινή χρήση των ψηφιακών μέσων διευκολύνουμε τους πολίτες και χτίζουμε μαζί τους, με υπευθυνότητα και συνέπεια, μία αμφίδρομη σχέση επικοινωνίας και συνεργασίας.