«...αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο»
αναφέρει μεταξύ άλλων η Γ. Γραμματέας του (ΚΕΠΚΑ), Ευαγγελία Κεκελέκη.
Τα δικαιώματα των πολιτών όσον αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές αλλά και τις καθυστερήσεις των courier υπενθυμίζει το ΚΕΠΚΑ.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα υπάρχει σημαντικό πρόβλημα με τις υπηρεσίες courier, εξαιτίας του μεγάλου όγκου των παραγγελιών που γίνονται εκ μέρους των καταναλωτών.
Οι καθυστερήσεις των courier, όμως, δίνουν το δικαίωμα στους πολίτες να λάβουν αποζημιώσεις, επισημαίνει η Γενική Γραμματέας του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), Ευαγγελία Κεκελέκη.
Η κ. Κεκελέκη έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές και υπογράμμισε πως, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, ο καταναλωτής δικαιούται αποζημίωση ύψους 6 ευρώ.
Υπήρχαν καθυστερήσεις και στο προηγούμενο lockdown
Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχανε το χρόνο να διορθώσουν τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό, να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».
Η κ. Κεκελέκη σημείωσε πως οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο, το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών.
«Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» δήλωσε.